niedziela, 28 maja 2017

I'm back!!

Cześć! 
Co u mnie? Właśnie skończyłam pierwszy rok studiów i mam nadzieję, że nie czeka mnie żadna poprawka! Powracam tutaj zmotywowana, z masą nowych pomysłów na posty, jak i z wielką ochotą podzielenia się z Wami moimi przygodami, sprawami związanymi ze studiami oraz tymi w kategorii typowo lifestylowym. 
Jeśli już kiedyś dotarliście na tego bloga, to możecie zauważyć, że stare posty zniknęły, ale zastąpią je nowe. Mam nadzieję, że tym razem nie będą one aż tak chaotyczne, bo widząc poprzednie miałam ochotę zapaść się pod ziemię...
A jeśli jesteście tutaj nowi, to mam na imię Gabi i studiuję Music and Live Events Management na Buck New University w High Wycombe. Od prawie roku mieszkam w Londynie i założyłam tego bloga, aby podzielić się moimi wrażeniami. 
Na daną chwilę to tyle z mojej strony. Do zobaczenia wkrótce! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 �� , Blogger